Komorniki, 24 listopada 2001
W dniu 24 listopada 2001 roku w Green Hotelu w Komornikach k/Poznania odbyła się IV edycja Konkursu Barmańskiego Polish Prestige Hotels 2001.
Ideą cyklicznych wydań konkursów barmańskich jest integracja środowiska hotelarskiego należącego do programu marketingowego Polish Prestige Hotels oraz wymiana doświadczeń i pogłębianie wiedzy zawodowej uczestniczących w nim barmanów. Udział w konkursie wzięło 26 barmanów na co dzień pracujący za barami hoteli należących do programu marketingowego PPH.
Organizatorem konkursu jest Program Marketingowy POLISH PRESTIGE HOTELS, zaś patronat honorowy nad konkursem sprawuje Komisja Gastronomiczna Polskiego Zrzeszenia Hoteli.
Nad przebiegiem konkursu czuwał Komitet Organizacyjny, który zlecił opiekę formalno-merytoryczną (zgodnie z obowiązującym regulaminem IBA) nad przebiegiem konkursu Stowarzyszeniu BARMAN POLSKI.
Patronat medialny objął dwumiesięcznik branżowy Cocktail Bar.
Zwycięzcami IV Konkursu Barmańskiego Polish Prestige Hotels zostali:
I miejsce - Arkadiusz Suliński (Hotel Jan III Sobieski w Warszawie)
II miejsce - Marcin Krolak (Hotel Noma Residence w Promnicach
III miejsce - Dawid Michalak (Green Hotel w Komornikach k/Poznania)
Laureaci Konkursu Barmańskiego PPH - Arkadiusz Suliński, Marcin Krolak, Dawid Michalak
W konkursie przyznano nagrody specjalne za najlepszą technikę barmańską dwóm barmanom:
Marcin Krolak (Hotel Noma Residence w Promnicach)
Bogdan Gałuszka (Hotel Litwor w Zakopanem).
Gratulujemy uczestnikom konkursu i jego zwycięzcom!!
Wysoka ranga konkursów barmańskich organizowanych pod egidą Programu Marketingowego POLISH PRESTIGE HOTELS osiągnęła charakter ogólnokrajowy i wpisała się na stałe do kalendarza imprez związanych z działalnością gastronomiczną.
Firmy sponsorujące konkurs:
Bacardi-Martini, Unicom Bols Group, Partner Center, ESI Distribution, Pepsi-Cola General Bottlers, Stalgast, P.P.U.H. Mag s.c., Racke Polska (Schlumberger & Undenberg)
|